Швейцарската верига отваря магазин за хранителни продукти и ястия от типа pop-up store, който ще работи само два дни във френската столица, съобщава retailer.ru.
На 14 и 15 ноември 2015 всички фенове на жълто-синята марка ще могат да вкусят сьомга и други шведски специалитети в сърцето на Париж. Pop-up магазинът ще се нарича IKEA Mums.
Концепцията за pop-up магазин, който IKEA е избрала за френската столица, се обяснява с желанието на шведската верига да стъпи в този град. Не е толкова лесно обаче в Париж да се намерят 30 хиляди кв. м свободна площ за откриване на хипермаркет. Ето защо ритейлърът е решил да започне с малък формат. Освен това делът на ресторантьорския бизнес в общия оборот (30 милиарда евро) на шведската верига е само 1.46 милиарда.
Дословно pop-up shop се превежда като "изникващ магазин". Тоест някоя марка отваря магазин, който работи кратко време, дни, месец или сезон. След което обектът изчезва така неочаквано, както се е появил.
B света на ретейла pop-up магазините са истински феномен. Те напълно прекрояват стандартите на продажба. Обичайната работа на магазина се превръща във фестивал и ярко събитие. Обикновено такъв обект се открива по повод - Коледа и Нова година, Хелоуин, и т.н. Форматът предлага на потребителите елемент на интерактивност и придава на случващото се специално значение. За организаторите това е начин да се представят в неочаквана светлина.
Иван Александров
основател и управител
ebag.bg Ваня Манова,
мениджър "Връзки с клиенти"
MasterCard