Дни на отворените врати в "Метро" за 50 - годишнината на веригата


"50 дни - 50 мега оферти", специални промоции, дегустации, фестивали и детски игри очакват клиентите в магазините на "Метро" в цялата страна до 5 ноември.


Автор: Регал 28 август 2014



Желаещите да пазаруват в магазини "Метро" ще могат да го направят  и без да притежават клиентска карта в "Дните на отворени врати" - всеки петък, събота и неделя, от 29 август до 28 септември. Това е една от инициативите насочени за клиенти, с които МЕТРО отбелязва на 50-та годишнина от създаването си, съобщиха от компанията.

Юбилейните седмици в "Метро" включват още една кампания – "50 дни – 50 мега оферти". Магазините от веригата ще предлагат по една значима оферта всеки ден в продължение на 50 дни. Атрактивни промоции, дегустации, фестивали и детски игри очакват клиентите в 14-те магазина на МЕТРО в цялата страна до 5 ноември.

"Метро Кеш & Кери Интернешънал" е основана през 1964 г. в Германия, а централата й се намира в град Дюселдорф. Има 700 магазина в 28 страни. През 2014 г. "Метро Кеш енд Кери България" има двоен юбилей – 50 г. на компанията и 15 г. от влизането в България.

В страната "Метро Кеш енд Кери" разполага с 14 магазина, насочени към професионални клиенти: хотели, ресторанти и търговци. Търговската площ на магазините варира между 6500-9000 кв. м, а общата площ надхвърля 12 000 кв. м. Всеки магазин има клиентски паркинг с повече от 500 парко-места.

В основните магазини на "Метро" се предлагат над 15 000 вида хранителни и 10 000 нехранителни стоки. Веригата предлага целогодишен асортимент със стабилни цени на шест собствени марки – HORECA Select, Rioba, Fine food, ARO, Sigma и H-Line, с които отговаря на потребностите на основните си клиентски групи.