Регистрация

"Градус" стартира продуктова линия със свинско месо под бранда "Аз ям!"

Под новата марка най-големият производител на птиче месо у нас ще произвежда пълната гама колбаси със свинско

Автор: Регал 18 май 2016
Под новата марка най-големият производител на птиче месо у нас ще произвежда пълната гама колбаси със свинско

"Градус" стартира прозводството на колбаси със свинско месо под новия си бранд "Аз ям!". Първите продукти с новата марка ще бъдат кренвирши, които са в магазинната мрежа от началото на април. Следва производство и дистрибуция и на три вида наденица, а останалите колбаси ще са на пазара в началото на следващата година.

Производството на новите продукти от свинско месо започна с разширяването на завода на "Градус" в Стара Загора и старта на новото специализирано крило за производство на продукти от свинско месо.

"Нарекохме ги така, защото самите ние ги ядем с удоволствие. И понеже са вкусни и качествени, ги предлагаме и на близките си", коментира Ангел Ангелов, собственик и управител на фирма "Градус", на специално събитие в Стара Загора за всички търговски партньори на марката. Там за първи път беше разкрито името на новия бранд и пътят, който е извървял екипът, за да достигне до създадването на новия продукт. Благодарение на дългогодишния си опит, собствениците на холдинга правят големи и сигурни крачки в производството от свинско месо – непозната до сега ниша за "Градус".

Новият бранд стартира с мащабна интегрирана маркетингова кампания, дело на Ogilvy Sofia, която включва различни комуникационни канали. Рекламният клип стартира по телевизията от 15 април и обяснява философията на бранда. Клипът е продукт на голям международен екип, част от който са едни от най-добрите професионалисти в заснемането на храна. Режисьор е италианецът Манфредо Летео, оператор – Стефано Бини, а food стилист - Оттавиа Сардо. Тримата са работили за марки, като Nestlè, Unilever, Pizza Hut, Maggi и Ferrero, а това е първата българска продукция, от която са част. Манфредо Летео е заснел над 600 документални и рекламни клипа, за които е спечелил множество награди, наредили го сред най-добрите режисьори в Европа.

Кренвиршите "Аз ям!" са вече в магазинната мрежа и освен на витрината с насипини месни изделия, ще можете да ги намерите и в красива вакуумирана опаковка, която запазва вкуса им. Целта на "Аз ям!" е да представи един различен продукт, за което допринасят и отличаващите се сред останалите марки на пазара име, лого и опаковки, създадени от INTO Branding.

Успоредно с рекламната кампания, "Аз ям!" стартира и с ежедневно обновяван сайт azyam.bg, в който ще се публикуват множество рецепти от известни готвачи с основна съставка кренвирши "Аз ям!". Първите рецепти са приготвени от финалиста в първото издание на Master Chef Аврам Големечков, стилиста на храна Ева Тонева и екипа на "Бон Апети". В сайта можете да се включите и в националното проучване за любимия начин за хапване на кренвирши. А от 15 април стартира и активната комуникация с потребителите във Facebook, YouTube и Instagram, където ще се публикува информация за продукта и марката.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души