Регистрация

Mastercard стартира чат бот платформи за банки и търговци

Автор: Регал 01 ноември 2016

Платформата позволява на потребителите да осъществяват трансакции, да управляват финансите си и да пазаруват посредством платформи за мигновени съобщения

Mastercard обяви плановете си да стартира платформа-робот с изкуствен интелект (бот), която позволява на потребителите да осъществяват трансакции, да управляват финансите си и да пазаруват посредством платформи за мигновени съобщения, обявиха от компанията.

Според изследователската компания "Гартнър" почти 2 млрд. щ. д. от онлайн продажби до края на 2016 г. ще се генерират само чрез мобилни цифрови асистенти. Mastercard ще разработи ботове за своите партньори – както търговци, така и банки, които ще използват интерфейс за чат, мигновени съобщения и естествен език за комуникация с потребителите. С бота на Mastercard партньорите ще могат да имат истински диалог с потребителите и да предоставят персонализирана услуга, безпроблемно потребителско изживяване и контекстуални оферти и награди.

Ботът на Mastercard за банките ще разшири обхвата на услугите на Mastercard до клиентите на платформи за съобщения и ще направи финансовата информация и решения част от ежедневието на потребителите. Ботът се поддържа от KAI Banking - платформа за разговор с изкуствен интелект, с познания в областта на финансовите услуги. Той може да изпълнява клиентски заявки и да решава проблеми чрез платформи за съобщения като Facebook Messenger и SMS, което дава възможност на финансовите институции да създават изцяло нови потребителски изживявания – общуването с тях е толкова лесно и естествено, колкото да си чатиш с приятел. От началото на следващата година потребителите в САЩ ще могат да задават въпроси на бота за своите сметки, да преглеждат историята на покупките си, да наблюдават разходите си, да научават за изгодни предложения за притежатели на карти Mastercard, както и да получават помощ за финансова грамотност.

С бота на Mastercard за търговците потребителите ще могат да пазаруват от платформи за съобщения и след това да плащат с глобалната услуга за дигитални плащания Masterpass. Ботът дава възможност на потребителите да започнат прост разговор с търговец или да извържат трансакция, без да отварят своите портфейли, да посещават мобилно приложение на търговеца или да чакат на опашка. Ботът работи с множество сектори – от авиокомпаниите до търговията на дребно – при това на различни чат платформи, което прави търговията по-естествена от всякога, съобщават от компанията.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души