Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Метро" откри биозони в 11-те си магазина в страната

Автор: Мара Георгиева 23 октомври 2017

В тях се предлагат над 1500 хранителни и нехранителни биосертифицирани продукти

Фотограф: "Метро България"

"Метро България" откри специални зони за биопродукти в 11-те си търговски обекта в страната. Биосекторите са на принципа "магазин в магазина", разположени са на площ от по 100-140 квадратни метра и съдържат по над 1500 хранителни и нехранителни биосертифицирани продукти. "Метро България" е първата компания в METRO Group, която обособява и изнася своя биоасортимент в самостоятелен отдел, уточняват от веригата.

От юли до октомври

"Досега "Метро България" поддържаше асортимент от 400 биопродукта, но те бяха разположени на щандове в съответната категория редом до конвенционалните предложения", коментира за "Капитал" Диана Бонева, директор "Снабдяване". Тя уточни, че екип на компанията работи по идеята за "биомагазин в магазина" от юли тази година. Подготовката започнала със срещи с клиенти и организиране на фокус групи, за да се анализират нагласите и търсенето на биопродукти, както и очакванията за предлагането им. Следва маркетингово проучване на пазара и конкуренцията, установяване на връзка с директни доставчици, провеждане на търгове за изпълнители. В средата на октомври биосекторите са факт, а отварянето им води до назначение на 32-ма нови служители в магазините в страната, уточняват от веригата.

Над 1500 продукта

Пълната продуктова гама сертифицирани биопродукти в магазините на "Метро България" включва: плодове и зеленчуци, месо и месни изделия, риба, млечни продукти, десерти и шоколади, брашно, варива и паста, олио и масла, зърнени закуски, снакс и ядки, бисквити и барове, чай и кафе, безалкохолни напитки, пиво, вино, козметика, грижа за детето, перилни и почистващи препарати, стоки за дома, храни за домашни любимци.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София