Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

IKEA планира да продава продуктите си чрез онлайн платформи

Автор: Цветан Кръстев 11 октомври 2017

Шведската мебелна верига е готова да промени бизнес модела си, за да остане на върха в сектора

Фотограф: Георги Кожухаров

Шведската верига за домашно обзавеждане IKEA планира да продава своите продукти и чрез различни онлайн платформи, съобщава Financial Times. Решението на шведската група да се насочи към компаниите от сектора за онлайн търговия беше потвърдено от изпълнителния директор наInter IKEA, която отговаря за франчайзите, Торбьорн Льоф.

Стратегията на Ikea

Льоф не посочи конкретна компания от онлайн сектора, с която смятат да сключат споразумение за партньорство. Сред предпочитаните варианти на IKEA са онлайн гигантите Alibaba и Amazon. Той заяви, че от групата са твърдо решени да променят настоящия бизнес модел. Поради това ще се стремят да предлагат всичките си продукти онлайн в целия свят. Идеята за изграждане на по-малки специализирани магазини също е част от стратегията на групата. Льоф е на мнение, че тези цели са напълно постижими.

Той предвижда, че ще се приспособят бързо към новия бизнес модел. Този ход е огромно предизвикателство за IKEA, тъй като за първи път в своята история операторът на търговски вериги ще извършва продажби чрез трета страна. Очакванията са това да се случи през 2018 г.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София