Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Продажбите на H&M в България надхвърлят 100 млн. лв. за деветмесечието

Автор: Мария Иванова 04 октомври 2017

През третото тримесечие на 2017 г. приходите на шведската верига в страната растат със 7%

Фотограф: Надежда Чипева

Бизнесът на шведската верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) в България продължава да се увеличава, показват публикуваните през миналата седмица финансови резултати за дейността й през третото фискално тримесечие на 2017 г. За периода 1 юни – 31 август продажбите й в страната запазват постигнатия през второто тримесечие темп на растеж от 10%, като достигат 199 млн. шведски крони, или 40.5 млн. лв. Преизчислено в левове обаче, увеличението е със 7%.

За деветте месеца от началото на финансовата година приходите на H&M в България вече надхвърлят 100 млн. лв. – продажбите в страната за периода 1 декември 2016 – 31 август 2017 г. са 506 млн. шведски крони, или 103.4 млн. лв., като нарастват също с 10%, изразено в крони, или със 7%, изразено в левове.

Растежът в България

За подобряването на резултатите на българския пазар допринася продължаващата експанзия на веригата в страната. В края на 2016 г., който попада в първото фискално тримесечие на 2017 г. за H&M, компанията отвори 20-ия си магазин на местния пазар – в габровския Terra Mall. С това присъствието й се разшири до 11 града в страната – обекти има и в София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Плевен, Сливен, Благоевград, Велико Търново, а от миналата година и Русе.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София