Търговци

С над една пета са скочили продажбите на Jumbo в България през 2016 г.

Кристиян Стефанов 17 юли 2017, 09:42

С повече от 20% са нараснали продажбите на магазините за детски играчки Jumbo през миналата година. Това показва отчетът на "Джамбо ЕС. Б", която е част от гръцката Jumbo Group. Увеличението донякъде се дължи на откриването на нов магазин от веригата в Стара Загора, но също и на по-силни резултати от съществуващите обекти. Печалбата на дружеството пък е скочила с над 30%.

Дейността в България е една от причините за по-високите резултати, отчетени от гръцката група за финансовата година до края на юни 2017 г., които показват ръст на продажбите със 7%. Основният двигател за повишението обаче се оказва Румъния, където приходите са скочили с цели 36%. Северната ни съседка ще бъде във фокуса на Jumbo през следващите пет години, като компанията планира да открие още 17 магазина. В България засега не се очакват нови обекти.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK