Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

С над една пета са скочили продажбите на Jumbo в България през 2016 г.

Автор: Кристиян Стефанов 17 юли 2017

Гръцката група също отчита по-добри резултати, румънският й пазар расте най-бързо

Фотограф: Цветелина Белутова

С повече от 20% са нараснали продажбите на магазините за детски играчки Jumbo през миналата година. Това показва отчетът на "Джамбо ЕС. Б", която е част от гръцката Jumbo Group. Увеличението донякъде се дължи на откриването на нов магазин от веригата в Стара Загора, но също и на по-силни резултати от съществуващите обекти. Печалбата на дружеството пък е скочила с над 30%.

Дейността в България е една от причините за по-високите резултати, отчетени от гръцката група за финансовата година до края на юни 2017 г., които показват ръст на продажбите със 7%. Основният двигател за повишението обаче се оказва Румъния, където приходите са скочили с цели 36%. Северната ни съседка ще бъде във фокуса на Jumbo през следващите пет години, като компанията планира да открие още 17 магазина. В България засега не се очакват нови обекти.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София