Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

На 7 юли отваря нов биосупермаркет в София

Автор: Мара Георгиева 06 юли 2017

Той е на франчайз и е част от NaturaSi - най-голямата верига в Италия за органични продукти

Фотограф: "Веган милк" ООД

На 7 юли в София ще бъде открит супермаркет, който ще предлага само биопродукти. Това е първият в България и първият задграничен франчайз на NaturaSi - най-голямата верига супермаркети в Италия, специализирана в продажбата на органични храни, съобщи за "Капитал" Марина Банчева, която стои зад проекта заедно със съпруга си Милан Тасков.

На 240 квадратни метра

Българският магазин NaturaSi е разположен на 240 кв. метра площ и се намира на "Симеоновско шосе" 72. В него се предлагат над 4000 биологично сертифицирани продукта – пакетирани (паста, ориз, бобови, зърнени, консерви) и насипни храни (ядки, сушени плодове, зърнени, бобови), козметика, битова химия, храна за домашни любимци, пресни плодове и зеленчуци, деликатеси, бебешки продукти, уточни Марина Банчева.

"Целта е да купиш всичко, от което се нуждаеш, без да четеш етикетите, защото знаеш, че всичко в магазина е биосертифицирано. Това е удобство, особено за работещите хора, тъй като няма да им се налага да обикалят различни обекти, за да си набавят нужното", коментира Марина Банчева.

Вносните предложения са главно от Италия, Франция, Германия, но в магазина ще се продават и български органични продукти. "Засега стартираме с около 15 биопроизводители, но сме отворени за всяко сертифицирано стопанство независимо от размера му", посочи Марина Банчева. По думите й доставчиците няма да плащат входна такса, за да продават. "Биопроизводителите определят препоръчителна продажна цена, която ние не надхвърляме, а търговската отстъпка е средно 20%", каза Банчева.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София