Регистрация

Веригата за обувки ССС планира да открие нови магазини

Автор: Деница Ватева 16 май 2017

Полската компания смята да отвори още три обекта до една година

Полската верига за обувки ССС планира да разшири мрежата си от магазини в България, като в близката година ще бъдат отворени три нови обекта, а в средносрочен план се планират още седем. По този начин компанията, която в момента разполага с 10 магазина в по-големите градове, трябва да удвои броя им. Това съобщи генералният директор на компанията за българския и сръбския пазар Венцислав Огнянов.

Нови обекти

Към момента компанията разполага с пет обекта в София и по един в Русе, Плевен, Стара Загора, Пловдив и Бургас. До края на годината предстои да бъдат отворени нови магазини в софийския търговски център "Парадайз" и във Велико Търново, а след това и още един обект във Варна, съобщи Венцислав Огнянов. Всички досегашни обекти на ССС са в търговски центрове, като идеята е това да продължи. Фокусът на компанията остава уплътняването на магазинната мрежа в големите градове. Паралелно с това компанията ще развива и онлайн търговията си през сайта obuvki.bg, чрез който освен собствените марки на ССС се предлагат и други. В началото на 2016 г. компанията майка ССС купи сайта eobuwie.pl, като негови еквиваленти бяха открити и във всички държави, където компанията присъства. Към момента българският obuvki.bg има 15% дял в общия бизнес на групата в България според Огнянов. "В сайта се предлагат над 500 марки обувки", коментира той и допълни, че през онлайн търговията се продава по-голям дял обувки на други марки, докато в магазините основните продажби са на собствените марки обувки на ССС, които се произвеждат в Полша.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души