Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Веригата за обувки ССС планира да открие нови магазини

Автор: Деница Ватева 16 май 2017

Полската компания смята да отвори още три обекта до една година

Полската верига за обувки ССС планира да разшири мрежата си от магазини в България, като в близката година ще бъдат отворени три нови обекта, а в средносрочен план се планират още седем. По този начин компанията, която в момента разполага с 10 магазина в по-големите градове, трябва да удвои броя им. Това съобщи генералният директор на компанията за българския и сръбския пазар Венцислав Огнянов.

Нови обекти

Към момента компанията разполага с пет обекта в София и по един в Русе, Плевен, Стара Загора, Пловдив и Бургас. До края на годината предстои да бъдат отворени нови магазини в софийския търговски център "Парадайз" и във Велико Търново, а след това и още един обект във Варна, съобщи Венцислав Огнянов. Всички досегашни обекти на ССС са в търговски центрове, като идеята е това да продължи. Фокусът на компанията остава уплътняването на магазинната мрежа в големите градове. Паралелно с това компанията ще развива и онлайн търговията си през сайта obuvki.bg, чрез който освен собствените марки на ССС се предлагат и други. В началото на 2016 г. компанията майка ССС купи сайта eobuwie.pl, като негови еквиваленти бяха открити и във всички държави, където компанията присъства. Към момента българският obuvki.bg има 15% дял в общия бизнес на групата в България според Огнянов. "В сайта се предлагат над 500 марки обувки", коментира той и допълни, че през онлайн търговията се продава по-голям дял обувки на други марки, докато в магазините основните продажби са на собствените марки обувки на ССС, които се произвеждат в Полша.

Целият текст е тук

Събития
Износ на нови пазари - курс за произвдители

Износ на нови пазари - курс за произвдители

- Стратегия и операции
- Правна рамка
- Финанси

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София