Регистрация

"Билла България" планира да отвори 10 нови магазина през 2017 г.

Автор: Мара Георгиева 10 април 2017

Приходите на веригата са се повишили с над 15% през миналата година

"Билла България" отчита над 785 млн. лв. приходи от продажби на стоки за 2016 г., което е увеличение с 15.05% спрямо предходната година, става ясно от официално прессъобщение на компанията. От там не посочиха общите постъпления и финансовия резултат за миналата година, но уточниха, че те са по-високи в сравнение с 2015-а – тогава веригата отчете 575.926 млн. лв. оборот и 4.403 млн. лв. печалба. Новооткритите работни места през миналата година са 375, а общият брой на служителите - 4423.

Само в големите градове

Ръстът в продажбите е резултат и от откриването на 12 нови магазина през 2016 г., с което обектите "Билла" в страната станаха 110 в 37 града. Част от новите придобивки са бивши магазини на Penny, която се оттегли от страната през есента на 2015 г. Тогава "Билла" получи право да си избере първа, преди освободените обекти да бъдат предложени за продажба или наем на всички останали кандидати. Това предимство е резултат от родствените връзки между "Билла" и Penny - и двете вериги са част от REWE Group. След като направи своя избор, "Билла" купи 11 магазина (шест в София, два във Варна и по един в Пазарджик, Монтана и Поморие), 2 терена и логистичен център на Penny. В резултат веригата се разшири и се раздели със своята дотогавашна логистична база, продавайки я на новоучредената компания "М лоджистик", зад която според два източника на "Капитал" стоят интереси на веригата "Фантастико".

"Целта е през 2017 г. да открием 10 нови магазина", уточни за "Капитал" Бойко Сачански, управител на "Билла България".

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души