"Билла България" влиза в сегмента на биохраните с нова марка - Alnatura. Тя включва 200 продукта във всички категории, включително и бебешки храни, съобщи управителят на компанията Бойко Сачански на специална пресконференция. Тема на пресконференцията, която се проведе на 17 февруари (вторник), беше "Собствените марки на "Билла България" и Alnatura беше представена от мениджмънта на веригата като една от тях, най-новата, и информацията за това беше коректно отразена в първия вариант на текста. В прессъобщение от 18 февруари (сряда) обаче от търговската верига уточняват, че Alnatura "не е собствена марка на "Билла" и няма същия статут както добре познатите Clever, Billa и Billa Premium". От уточнението става ясно, че "компанията Alnatura е създадена през 1984 г. в Германия и повече от 30 години поддържа високи позиции в биопроизводството. Продуктите й се продават както в собствени, така и в повече от 3900 обекта на партньорски вериги в Европа" - нещо, което изобщо не бе споменато на пресконференцията.
Суровините за продуктите Alnatura се отглеждат биологично. За разработването на всеки артикул отговаря екип от независими експерти, а към производство се пристъпва след единодушно одобрение на рецептата, произхода на съставките и метода на обработка, уточниха от търговската верига.
Биопродуктите Alnatura вече се продават във всички магазини на веригата и цените им в много случаи са под нивото на българските аналози, посочи Христо Атанасов, оперативен директор на "Билла България". По думите му засега храните с марката Alnatura са изработени от компании в чужбина, но веригата ще търси и български доставчици.
* Текстът е обновен на 18 ноември в 12.20 ч. след пояснително писмо на "Билла България"