Регистрация

"Пикадили" отваря нов хипермаркет в Paradise Center в София

Автор: Регал 29 август 2016 , 5 коментара
Магазинът ще разполага с богата фреш зона, изобилие от свежи плодове и зеленчуци, прясно месо с контролирано качество, собствена пекарна, богата селекция от вина и алкохол. Акцент ще бъде специално обособената гурме зона.

"Пикадили" отваря нов хипермаркет в мол Paradise Center в София, съобщиха от "Селект Трейд" ЕООД.

Компанията подписа 10-годишен договор с "Булфелд" ООД, с което успешно затвърждава концепцията си да развива и модернизира магазините си в големите търговски центрове в градовете София и Варна.

Новият хипермаркет ще бъде открит в края на септември на обща площ от 3600 кв. м, с чиста търговска площ от 2800 кв. м. Той ще бъде разположен на ниво -1 в Paradise Center върху половината от площта на предишния хипермаркет "Кафур" в мола.

Новият магазин "Пикадили" ще продължи тенденцията на веригата да привлича клиентите си с богат избор на висококачествени и здравословни продукти на български производители и чужди топ марки.

Магазинът ще разполага с богата фреш зона, изобилие от свежи плодове и зеленчуци, прясно месо с контролирано качество, собствена пекарна, богата селекция от вина и алкохол. Акцент ще бъде специално обособената гурме зона, която с атрактивната си визия и богатия си асортимент ще задоволи вкусовете на ценителите на добрата храна.

Друг акцент ще бъдат щандовете за риба и морски деликатеси и био храни, обособени зони за специфични продукти, характерни за различни кухни от целия свят.

През септември "Селект Трейд" ЕООД ще отвори още един нов и модерен хипермаркет в най-големия търговски център във Варна – Grand Mall. Той ще бъде разположен на обща площ от 4700 кв. м, с чиста търговска площ от 3300 кв. м, на ниво -2.

С отварянето на двата нови обекта в Paradise Center и Grand Mall магазините под бранда "Пикадили" ще станат 20, от които 8 във Варна, уточняват от компанията.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души