"Метро Плевен" - с обновен формат и визия
Обновеният интериор на магазина в Плевен
Фотограф: Архив
Вероника Пунчева, управляващ директор на "Метро Кеш енд Кери България" и Иво Иванов, управител на "Метро Плевен" на среща с професионалните клиенти
Фотограф: Архив
"Търговията в България се променя много динамично. Днес ние ви предлагаме асортимент, съобразен с вашите нужди и статистиката на вашите покупки - представен по нов начин, за да бъде по-ефективно и времето ви за пазаруване", каза госпожа Пунчева. "Бих искала да благодаря за търпението и проявеното разбиране на всички клиенти, които ни съпровождаха в тази промяна, както и на целия екип на "Метро Плевен", който я осъществи", добави тя.
Най-голямата компания за търговия на едро в България се е погрижила да направи магазина си в Плевен по-удобен за пазаруване за трите си основни групи клиенти. "Метро Плевен" се е опитала да осигури по-лесен достъп до предлаганите стоки, на повече палетни зони, в количества и опаковки, с които клиентите на "Метро" са свикнали и предпочитат, при по-ясна комуникация на цените, обясниха от "Метро".
"Метро Плевен" предлага над 18 000 артикула хранителни и нехранителни стоки. "Основните клиенти на магазина са хотели и ресторанти, пицарии, сладкарници, кафенета и търговски обекти", каза Иво Иванов. "Успешно се развива и една от най-популярните услуги на "Метро" - обслужване на търговци и ресторантьори, чрез доставки до бизнес обекта на клиента на заявените от него артикули и продукти."
Специална изненада за клиентите бе гостуването на "Метро Академия", водена от шеф-готвача си Юри Велев, която предложи разнообразие от кулинарни изкушения на посетителите - 10 вида гозби, сред които пуйка с медена заливка и сос от синьо сирене, език, специален шаран, свински врат и ребърца на скара, няколко вида френски сирена и други. Помощници на академията бяха учениците от Професионалната гимназия по ресторантьорство, търговия и обслужване от града, които направиха и демонстрация по карвинг.