Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Джордж Клуни продаде за 1 млрд. долара Casamigos

Автор: Константин Николов 11 юли 2017

Алкохолният гигант Diageo купи бранда за текила в края на юни

Всеки е гледал поне един филм на Джордж Клуни. Освен актьор една от най-големите холивудски звезди на съвремието ни е и доказал се добър режисьор и продуцент. И политически активист. И пресен баща на близнаци. Но филмите с участието на Клуни напоследък не са успешни - последният му глобален хит беше "Гравитация" от 2013 г. И актьорът далеч не беше основното действащо лице в него. Както Клуни сам казва, приходите на филмите му за него не са толкова важни, а артистичната им стойност. Но звездата пожъна изненадващ бизнес успех в друга сфера, който надхвърли всичките му кинохитове досега. Той продаде за умопомрачителните 1 млрд. долара текила бранда си Casamigos, който стартира като хоби само четири години по-рано с двама свои приятели.

Алкохолният гигант Diageo купи Casamigos в края на юни. Сделката включва плащане в брой на 700 млн. долара плюс допълнителен бонус от 300 млн. долара след време, ако продажбите надхвърлят поставените цели. Основателите ще останат в борда на компанията и, както и досега, ще изпробват всяка нова партида произведена текила.

От лично ползване до глобалния пазар
Клуни стартира компанията през 2013 г. с приятелите си - предприемачът Ранд Гърбър (известен и като съпруг на Синди Кроуфърд) и имотният магнат Майк Мелдман. Тримата имат къщи в Кабо Сан Лукас в Мексико в комплекс, наречен шеговито Casamigos (къща на приятели - от исп.), и прекарват много време заедно, когато са там. И естествено пият много текила. "Casamigos стартира малко инцидентно. Посещавахме барове и ресторанти, където тествахме различни брандове текила - някои добри, други не толкова, а трети много скъпи. В един момент Джордж се обърна към мен и каза "а защо не си направим собствена, която да е идеална за нас", казва Гърбър пред CNBC. Целта им тогава е да произведат мека, ароматна текила за лично ползване, която да могат да пият със или без лед, и то без да имат махмурлук на следващия ден.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София