Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • Свят
  • "Черният петък" е дал тласък на автомобилните продажби през ноември

"Черният петък" е дал тласък на автомобилните продажби през ноември

Автор: Регал 02 декември 2016

Продажбите на General Motors са скочили с 10 на сто спрямо ноември миналата година, на Toyota - с 4 на сто, а на Nissan - със 7.5 на сто.

Покупките през "Черния петък" се очаква да сложат край на спада, отчитан напоследък в автомобилните продажби в САЩ, предадеБТА, като цитира Асошиейтед прес.

Продажбите на Дженерал мотърс (General Motors) са скочили с 10 на сто спрямо ноември миналата година, продажбите на Тойота (Toyota) - с 4 на сто, а на Нисан (Nissan) - със 7,5 на сто.

Общите продажби на нови коли и камиони се очаква да нараснат с 4 на сто през ноември до 1,37 млн. броя. Това ще бъдат рекордни ноемврийски продажби, надминавайки предишния максимум от 1,32 млн. броя, поставен през 2001 година.

По-големите стимули са насърчили купувачите, които се въздържаха от покупки през по-голямата част от есента. Юли бе последният месец, когато бе отчетен растеж на годишна основа.

Според анализатора на Барклис (Barckay's) Брайън Джонсън стимулите са се равнявали на средно 12 процента от цената на новите автомобили, което е сред най-високите, предлагани през последните години.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души