Amazon навлиза в бизнеса с хранителни продукти
Фотограф: Reuters
Гигантът в онлайн търговията Amazon възнамерява да разшири бизнеса си още повече и да включи в него доставки на собствени хранителни продукти, съобщава kaldata.com. От известно време компанията се занимава с доставки на пресни храни чрез своята услуга AmazonFresh, която обслужва дузина американски градове.
Според The Wall Street Journal Amazon обмисля и начин да разшири каталога от собствени марки като включи към него хранителни продукти. Цитирайки добре запознати с плановете на Джеф Безос и компанията му източници, ежедневникът твърди, че онлайн търговецът ще започне най-напред с доставката на основни продукти като мляко, ядки и бебешки храни, към които ще добави различни битови електроуреди като прахосмукачки.
Така Amazon ще използва добре познатата на търговските вериги стратегия, при която те предлагат, обикновено са на по-ниска цена, собствени марки продукти заедно с известните и установени брандове.
Още