Свят

Търговските вериги търсят приятелство със социалните мрежи

Капитал Daily 29 ноември 2013, 10:54

Преди няколко години търговските вериги в САЩ се изправиха пред ново явление, появило се като резултат от развитието на мобилните технологии – клиенти, разхождащи се между витрините със смартфони в ръка, които постоянно проверяват онлайн откъде могат да си купят харесаната стока по-изгодно. Първоначално много от търговците се опитаха да противодействат на това превръщане на магазините в шоуруми, като ограничават достъпа до интернет в магазините или чрез въвеждане на специални баркодове, несъпоставими с тези на конкурентите. В крайна сметка големите вериги осъзнаха, че клиентите им няма да оставят телефоните, затова е по-добре те да намерят място на екраните, пише New York Times.

Още

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK