Регистрация

България участва в най-големия годишен симпозиум на Германския съюз за снабдяване и логистика

Автор: Регал 10 ноември 2016

Форумът се провежда под мотото" "The new Normal"

Фотограф: ИАНМСП

България участва за първи път с информационен щанд на най-големия годишен симпозиум на Германския съюз за снабдяване и логистика - BME, който се провежда в Берлин от 9 до 11 ноември 2016 г. Щандът е изграден от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП), съобщиха от пресцентъра на агенцията. На форума присъстват представители и на Българската агенция за инвестиции.

Присъствието на симпозиума е с цел презентация на страната, икономиката и фирмите, създаване на контакти, обмен на добри практики, запознаване с най-новите тенденции, привличане на инвеститори и привличане на партньори за насърчаване на българския износ.

Симпозиумът се провежда под мотото" "The new Normal" и е посветен на няколко теми: План "2030: "Thinking out of the box"; Прогнозиране и подсигуряване на процеса на снабдяване; "Балансът" по-ниски разходи – по-високо качество; Управление на доставките: необходимост от по-интензивно бизнес сътрудничество; Задълбочаване на партньорството по веригата добавена стойност; Глобални рискове: разпознаванe и мерки за противодействие; Дигитални приложения.

Германският съюз за снабдяване и логистика BME е създаден през 1954 г. В него членуват над 9200 индивидуални и корпоративни компании - от малки фирми до големи предприятия. Обемът на покупки на членовете на съюза възлиза на над 1.25 трилиона евро годишно. На симпозиума в Берлин участват повече от 2000 купувачи.

Българското участие е по проект №BG16RFOP002-2.003-0001 "Създаване на условия за устойчиво развитие и успешно интегриране на българските предприятия на европейски и международни пазари, чрез осигуряване на подкрепа за участие в международни търговски панаири и конференции", финансиран по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, съфинансирана чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души