Регистрация

"Лидл България" организира Турнир по спортен грил в рамките на Lidl Grill Fest

Автор: Регал 31 август 2016

С инициативата компанията иска да напомни, че времето прекарано с приятели, вкусна и качествена храна и забавни моменти, е сред най-ценните неща

Фотограф: "Лидл България"

Тази събота музикантите от Stereo MC's нагорещиха до крайност над 6 000 души на Lidl Grill Fest в чест на грил компанията в Южен парк 2, София. След обявяването на шампионите по спортен грил на "Лидл" английските музиканти се раздадоха на сцената почти час и половина. Феновете ги върнаха за 20-минутен бис и петима късметлии имаха възможността да се срещнат лично с тях веднага след изпълнението им пред многохилядната публика.

За втора поредна година "Лидл България" организира Турнир по спортен грил в рамките на Lidl Grill Fest. Титлата "Шампиони по спортен грил" грабна отборът със забавното име "Щастливото кюфте". Членовете на отбора си тръгнаха от Lidl Grill Fest с шампионската купа, отборна награда от 1000 лв. във ваучери за пазаруване в "Лидл", теглото на бира майстора в литри бира и още други персонални награди.

В грил надпреварата се включиха общо 6 отбора от грил компании, които демонстрираха на живо уменията си по гриловане на месо, подготовка на салата, разливане на бира и създаване на парти песен. Те бяха оценявани от жури в състав Иван Манчев, Таньо Шишков, Явор Янакиев - 100 kila, и блогърката Йоана Павлова.

С Lidl Grill Fest "Лидл България" иска да напомни, че времето прекарано с приятели, вкусна и качествена храна и забавни моменти, е сред най-ценните неща.

Освен игри и забавление "Лидл" предостави на посетителите и възможност за рециклиране по забавен и интересн начин. По време на Lidl Grill Fest гостите бяха насърчени да покажат грижа към природата като връщат своите кенове и пластмасови бутилки и чаши в специално създадена за случая инсталация. За всеки изхвърлен отпадък посетителите получаваха подарък, а всички събрани кенове, пластмасови чаши и бутикли бяха предадени за рециклиране от "Лидл България".

По време на цялото събитие водещи на Lidl Grill Fest бяха Мария Силвестър и Александър Сано, които раздадоха награди в игри с публиката, а преди Stereo MC's на сцената се качиха Ice Cream и Мартен Роберто. Любителите на джагата имаха възможност да получат ценни съвети и да играят лице в лице със световната шампионка по джаги Екатерина Атанасова. Освен с така популярните напоследък селфита всеки от присъстващите имаше възможност да се снима и на специално изграден грил фото-кът с "Грил компанията" от рекламния клип на"Лидл" и да се включи в игра в социалната мрежа за каякинг за шестима.

Lidl Grill Fest 2016 донесе усмивки и за най-малките в парка с face painting, много игри и скачане на батути.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души