"Макдоналдс" афишира сътрудничеството си с "Добрев"
Веригата за бързо хранене "Макдоналдс" в България афишира сътрудничеството си с българския производител на млечни продукти "Добрев", като от две седмици в обектите й се предлагат два "маестро бургера" (телешки и пилешки) с кашкавал "Добрев".
Специална рекламна кампания на веригата рекламира предложенията като "Гурме преживяване с родни вкусове". Макар сътрудничеството между двете компании да продължава повече от пет години, сега за пръв път то се обявява публично чрез рекламна кампания, уточни за "Капитал" Росен Добрев, съсобственик на "Добрев трейд".
В тенденцията
Кулинарията, "гурме" ястията и качествените местни продукти в последните години са в центъра на потребителското внимание, като тенденцията не пропуска и България, а много фирми в сектора акцентират върху това в рекламните си кампании. В тази посока явно е решила да работи и веригата за бързо хранене.
"Очевидно маркетингът на "Макдоналдс" е преценил, че е добре да се знае, че се ползват наши сирена. Явно според компанията сме достатъчно интересни за клиентите й. Смятам, че имаме полза един от друг да се афишираме, че работим заедно", коментира Росен Добрев
Целият текст е тук