Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Philip Morris инвестира 490 млн. евро в Румъния

Автор: Добромир Лазаров 28 юли 2017

Компанията ще модернизира фабриката си и ще произвежда бездимните продукти HEETS

Philip Morris International (PMI), най-големият производител на тютюневи изделия в света, ще инвестира близо 490 млн. евро за модернизирането на фабриката си за производство на тютюневи изделия в Румъния. Заводът в Отопени ще бъде трансформиран във високотехнологично съоръжение за производство на бездимните тютюневи стикове HEETS, съобщиха от централата на компанията в Лозана, Швейцария.

За проекта

Инвестицията в HEETS, нов проект на компанията, опериращ със система за нагряване на тютюна IQOS (при нея се отделят много по-малко токсини), е част от визията й за бъдеще без тютюнев дим. Преструктурирането на фабриката, което ще създаде около 300 нови работни места, вече е започнало и се очаква да приключи до 2020 г. "Инвестицията ни в Румъния е поредно доказателство за нашия ангажимент за постигане на бъдеще, в което бездимните продукти ще заместят изцяло цигарите. Основание за увереност ни дават 2.9 милиона пушачи по света, които вече се отказаха от пушенето и преминаха на IQOS. Очакваме тази тенденция да продължи и трансформирането на румънската фабрика ще ни помогне да посрещнем нарастващото търсене от страна на пълнолетните пушачи по света на по-добри алтернативи на цигарите", заяви главният изпълнителен директор на компанията Андре Каланцопулос, цитиран в прессъобщението.

Фабриката на PMI в Румъния не е единствената инвестиция на компанията, насочена към развиването на бизнеса й с бездимни тютюневи стикове. Производственият капацитет на фабриката за производство на тютюневи стикове HEETS в Болоня, Италия, ще бъде увеличен, а чисто ново съоръжение за производство на HEETS ще бъде изградено в Дрезден, Германия. Подложени на трансформация ще бъдат и фабриките на PMI в Гърция и Русия.

Целият текст е тук.

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София