Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Доверие обединен холдинг" купи "Веко" за 8 млн. лв.

Автор: Иглика Филипова 12 юли 2017

Цената за троянския производител на препарати е платена на няколко части

"Доверие обединен холдинг" е новият собственик на троянския производител на перилни и почистващи препарати "Веко". Сделката е финализирана в края на миналия месец и вече е вписана в Търговския регистър. От документите става ясно, че холдингът е платил 8 млн. лв. за придобиване на компанията, която досега беше еднолична собственост на местния бизнесмен Хари Велев.

Плащания

За предстоящата сделка стана ясно от уведомление, подадено до Комисията за защита на конкуренцията през април, но предварителният договор е подписан още в началото на годината. Тогава са договорени и цената и начинът на плащане. Още в края на януари "Доверие" е платил задатък в размер на 2.4 млн. лв., като е сключен и договор за залог в полза на холдинга, в случай че сделката се провали. През март е платена междинна вноска от 1 млн. лв., а основната част от сумата - 4.1 млн. лв., е преведена при подписване на окончателния договор на 27 юни. Според условията на договора последните 500 хил. лв. от общата сума от 8 млн. лв. се заплащат след вписване в Търговския регистър на прехвърлянето на дружествените дялове, което е станало на 7 юли. С прехвърлянето на собствеността се прекратява и особеният залог.

Новата придобивка

"Веко" е създадена преди десет години и има две фабрики - една за прахове за пране в Троян и една за миещи и почистващи препарати в троянското село Дебнево. Най-известната й марка са праховете "Изи", които имат златен медал от Международния панаир в Пловдив, но портфейлът й включва различни препарати за дома и промишлеността, автомобилни продукти, както и професионална серия за хотели, перални, болници и т.н.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София