Регистрация

"Норте" с троен ръст в продажбите на бамбукови четки за зъби

Автор: Мара Георгиева 19 април 2017

Софийската микрофирма тества възможно ли е да започнеш от нулата и да растеш

Фотограф: Юлия Лазарова

Конкуренцията при продуктите за орална хигиена е огромна, а потребителите са преситени от предложения. "Много от нашите приятели и партньори, с които започнахме заедно бизнеси в тази ниша, вече ги няма на пазара", казва Атанас Арсов. Заедно с майка си арх. Светла Тумангелова той стои зад бизнеса на софийската микрофирма "Норте", която предлага биоразградими бамбукови четки за зъби Nordics.

Компанията (за чийто старт "Капитал" вече писа) отчита три пъти ръст в стойност на продажбите за 2016 г. Изходната база за сравнение не е висока - от началото, април 2015 г., до края на същата година дружеството отчита 11 хил. лв. приходи, показват данните в Търговския регистър. "За нашето семейство обаче, а и за всеки малък семеен бизнес, който започва от нулата със собствени средства, скокът е огромен", казва Атанас Арсов. За 2017 г. фирмата планира 300% ръст на продажбите в стойност, както и да назначи двама служители, които да се занимават само и единствено с експорт.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души