Регистрация

Adidas пуска на масовия пазар 3D принтирани маратонки

Автор: Йоан Запрянов 10 април 2017

Компанията обединява усилията си със стартъп от Силициевата долина, който да оптимизира процеса

Германската компания за спортна екипировка Adidas ще пусне на пазара нови маратонки, чийто подметки са направени чрез триизмерно принтиране, пише Reuters. Идеята е обувките, които се правят чрез иновативната технология, да започнат да се произвеждат масово през следващата година. По този начин команията преминава към нов етап в производството на спортни стоки. Тя ще си сътрудничи с младата калифорнийска компания Carbon, която прокарва пътя на новата технология Digital Light Synthesis. Тя позволява с помощта на 3D принтер да се прави междинна подметка от полимерна гума, чувствителна към светлината.

Клиентът проектира

Компанията се опитва да реагира бързо на променящите се тенденции в сектора и да даде на клиентите си възможност да проектират спортни обувки по свой вкус. Adidas вече представя възможност за някои от моделите си да бъдат направени с цвят по избор на клиента. Това изискваше поръчка по интернет.

При новото производство на 3D принтирани маратонки Adidas ще заложи на лимитирани серии и дори индивидуално направени според теглото на конкретния човек. Подобен експеримент с 3D принтиране на продукти правят и големите конкуренти на германската компания в сектора - Nike, Under Armour и New Balance. До момента обаче те използваха технологията само за прототипи и персонализирани бройки, без да имат масово производство.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души