Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Нестле България" ще вложи 1 млн. лв. в проекти за активен начин на живот през 2017 г.

Автор: Мара Георгиева 16 март 2017

През 2016 г. на глобално ниво компанията е обновила 8856 продукта, от които 5777 са с намалено съдържание на сол, захар, трансмазнини, общи мазнини и без изкуствени оцветители

"Нестле България" ще инвестира 1 млн. лв. през 2017 г. в проекти, насърчаващи активния начин на живот и балансираното хранене. От 2005 г. досега българското дружество е вложило 11 млн. лв. за подобряване на продуктите и редуциране на някои съставки в тях, инициативата "Живей активно", образователни кампании, събития и активности, съобщи Нели Ангелова, мениджър "Корпоративни връзки" в компанията.

По-здравословни продукти


"През 2016 г. на глобално ниво обновихме 8856 продукта, 5777 са с намалено съдържание на сол, захар, трансмазнини, общи мазнини и без изкуствени оцветители. Други 34 426 продукта бяха анализирани", уточни Мария Узунова, мениджър "Регулаторни и научни връзки" и координатор "Европейски връзки" в българското дружество. По думите й важно е не само какво корпорацията маха от продуктите, но и с какво го заменя. Узунова уточни, че само през 2016 г. Nestle е редуцирала с 10.5% солта в произвежданите продукти, като е добавила сушени зеленчуци, билки, подправки. "В сравнение с 2005 г. на глобално ниво сме премахнали от продуктите количества сол, равни на еквивалента на тежестта на Айфеловата кула. До 2020 г. ще редуцираме с още 10% съдържанието на сол", обобщи Мария Узунова.

Още по темата тук

Събития
Износ на нови пазари - курс за произвдители

Износ на нови пазари - курс за произвдители

- Стратегия и операции
- Правна рамка
- Финанси

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София