Регистрация

"Оренда груп" инвестира в нова козметична лаборатория и продукти

Автор: Мара Георгиева 17 януари 2017 , 1 коментар

Биокозметиката Wooden spoon се продава на 20 чужди пазара

Софийската микрофирма "Оренда груп", която произвежда биокозметика с марката Wooden spoon, инвестира 60 хил. лв. в нова лаборатория и оборудване плюс 50 хил. лв. в разработване на нова серия продукти. Резултатът е четири пъти по-голяма производствена площ, 20 пъти по-голяма производителност и навлизане в нова за компанията продуктова категория, съобщи за "Капитал" Силвия Павлова, управляващ съдружник заедно с Пламен Павлов и Яни Драгов.

От старта си през 2015 г. досега фирмата е разработила 20 биосертифицирани козметични продукта за грижа за лице и за коса. С новото разширение на производствените мощности Wooden spoon увеличава предложенията си с "Измивна козметика за коса". "Вече са на пазара 5 вида шампоани и още толкова вида балсами. До края на 2017 ще пуснем още 30 продукта в тази категория. Всички те са без изкуствени пенители и без изкуствени аромати. И тази серия е биосертифицирана - всичко, което влагаме, е натурално, използваме само естествени етерични масла и билкови екстракти", коментира Силвия Павлова.

По думите й марката Wooden spoon (от англ. - дървена лъжица) отговаря напълно на духа на продуктите на компанията. Защото философията за направата им е събрана в японската поговорка "Ако не можеш да изядеш козметичния крем, не го слагай на кожата си", обобщава Павлова.

Още по темата тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души