Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

PepsiCo иска да наложи органични и нискокалорични продукти към портфолиото си – клиентите не желаят тази промяна

Автор: Йоан Запрянов 09 януари 2017

Търговският щанд на PepsiCo на търговско изложение в Атланта, провело се в края на миналата година, показва много ясно двете крайности във фирмата, коментира Wall Street Journal.

От влизането си в PepsiCo през 1994 г. Индра Нуйи участва във всяка голяма промяна и преструктуриране на компанията през последните почти 25 години. След като оглави компанията през 2006 г., една от най-известните бизнес дами в света започна бавно да задвижва стратегията си за най-голямата трансформация в историята на Pepsi - преминаване от производство на храни и напитки със захар и мазнини към здравословни и органични продукти. Оказва се, че пред Нуйи стои най-голямата пречка, която тя може да си представи – потребителите.

Търговският щанд на PepsiCo на търговско изложение в Атланта, провело се в края на миналата година, показва много ясно двете крайности във фирмата, коментира Wall Street Journal. От едната страна са подредени десертите Init, съдържащи фибри, ядки и плодове, както и лимонадата Lemon Lemon с истински лимонов сок. Това са новите продукти на Pepsi, които по план би трябвало след време да изместят марките от другата страна: чипсовете Lay's, снаксовете Cheetos и другите основни стоки на компанията, които са всичко друго, но не и здравословни.

Реалността обаче е друга.

Още по темата тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София