Регистрация

Найден Манев, "Санитекс": Затвърдихме лидерското си място на пазара на салфетки

Прогнозата ни е за стабилен пазар без сериозни сътресения и ръстове в потреблението, казва оперативният директор и член на борда на директорите на компанията

Автор: Мара Георгиева 15 декември 2016

Какви са постиженията на компанията през 2016 г.?

- Технологично "Санитекс" е най-добре развитият български производител в сферата на тишу продуктите и именно това определя високото качество на произвежданите изделия. През последните 8 години компанията успява непрестанно да разширява и модернизира капацитета на производствените си мощности. В основата на нашата фирмена политика е грижата за околната среда - с цената на много усилия и значителни инвестиции "Санитекс" подпомага опазването на природата чрез щадящи производствени технологии. През 2016 г. компанията разшири производствения си капацитет с две нови поточни линии за изработка на носни кърпи и салфетки. С помощта на направените инвестиции затвърдихме лидерското си място на пазара на салфетки в България и заявихме сериозни позиции в продажбите на носни кърпи.

Какви са плановете на дружеството за 2017 г.?
- Ние ще продължим да разширяваме продуктовия си асортимент, да осигуряваме нови работни места и да затвърждаваме позицията на компанията, като един от най-значимите и модерни български производители.

Какви са прогнозите Ви за развитието на този пазар и сектора през 2017 г.?
- Прогнозата ни за сектора е запазване на тенденциите от 2016 г. – стабилен пазар без сериозни сътресения и ръстове в потреблението.

Интервюто е част от изданието "Регал 500+" - годишна класация на най-големите производители в 25 категории на бързооборотни стоки в страната. За всяка категория ще научите каква е структурата на производството, кои са 25-те най-големи компании в сектора, стойност на продажбите им и износ за 2015 г. Вижте още на www.regal.bg/500

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души