Милтос Триантафилу: Основен приоритет за нас са иновациите
Предизвикателствата пред сектора на преработените меса са концентрацията на търговията, развитието на икономиката и цените на суровините, казва главният изпълнителен директор на "Белла България"
- Месните продукти са в ежедневното меню на българите. Това се дължи на удобството, което предлагат продуктите в различни опаковки, както и на възможностите за бързо приготвяне на храната и разбира се – на цената и качеството.
Ключови фактори, влияещи върху развитието на пазара на преработени месни продукти, са икономическата ситуация, цените на прясното месо и иновации в категорията. Поради тези фактори, пазарът е изправен пред много предизвикателства и тази тенденцията ще се запази през следващите години.
Какви са основните новости във вашата компания през 2015 г и какви са приоритетите ви за 2016 г.?
- Основен приоритет за нас са иновациите. Нашите R&D специалисти са фокусирани в разработването на нови продукти, които да отговарят на нуждите на потребителите. Затова и инвестициите ни в ново оборудване са постоянни.
През 2015 г. лансирахме успешно на пазара нови продукти в сегментите на кренвиршите, надениците и сурово-сушените колбаси. Ще продължим разработването на нови продукти през 2016 г. и в бъдеще.
Кое смятате, че е това, което ви отличава от останалите играчи на този пазар?
- Ние сме лидер на пазара във всички категории, в които сме активни. Основната причина за това са ключовите ни конкурентни предимства, като силни операции, непрекъснатата подкрепа на нашите основни марки и най-важното – нашият уникален път към пазара – нашият търговски екип.
Какви според Вас са основните предизвикателства за сектора?
- Секторът ще бъде изправен пред различни предизвикателства, най-вече общи с други сектори като концентрацията на търговията, развитието на икономиката и разбира се – цените на прясното месо и суровините, върху които влияe макроклиматът и нарастването на населението в развиващите се страни.