Регистрация

"Верея" е фаворит на потребителите, според анкетата на "Регал"

Автор: Регал 18 ноември 2015 , 2 коментара
Марката кисело мляко събра 16.26% от 615 гласа в оспорвана конкуренция с "Лактима Балкан","Ел Би" и "Боженци"

Фотограф: Надежда Чипева

Четири марки кисело мляко се откроиха като предпочитани от потребителите в традиционната анкета на "Регал", проведена от 1 октомври до 15 ноември сред читателите на regal.bg, capital.bg и dnevnik.bg на принципа на отзовалите се. Този път темата бе "На коя марка кисело мляко имате най-голямо доверие?".

Фаворит на участниците в анкетата е марката "Верея" (16.26% ), следвана от "Лактима Балкан" (14.96%), "Ел Би" (13.98%) и "Боженци" (10.41%).

Между 2 и 5 процента от гласовете са получили седем марки, сред които най-много потребителски гласове има за "Елена" (5.2%), "Маджаров" (4.55%), Harmonica (4.39%) и "Домлян" (4.07%). Следващи в класацията са "На баба" (3.58%), собствената марка на "Лидл" - Pilos (2.28%), и "Бор Чвор" (2.11%).

Осем марки са събрали в оспорвана надпревара между 1 и 1.99 на сто от гласовете всяка, а 11 – между 0.1 и 0.99%. С нула гласа е само един бранд.

В анкетата бяха включени общо 31 марки, а броят на гласувалите достигна 615 души. Подборът на марките бе извършен на базата на предоставените ни данни от "Фокус МАРКЕТ РИСЪРЧ".

Сп. "Регал" благодари на гласувалите.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души