Регистрация

"Карфур" - вече и в София

Автор: Регал 21 април 2010 , 18 коментара
Най-големият магазин на "Карфур" за България беше открит на 21 април в новия The Mall в София. "Карфур" е в ролята на т.нар. "котва" (ключов обект) за The Mall. Намира се на ниво минус 2. Балони за откриването. В очакване на клиентите. Ценовите войни между веригите в България напоследък минават под знака на цените на бананите. В "Карфур" - София работят общо 58 каси. Предлагането на плодове и зеленчуци е силна страна на френската верига. При измерването на плодовете и зеленчуците в "Карфур" не се налага да избирате кода на продукта, защото везните автоматично го разпознават. В "Карфур"-София, работят четири каси за самообслужване. Вертикални везни на рибния щанд.
Събития
"Метро Кеш енд Кери" търси "звездите" на малкия и среден бизнес в България

"Метро Кеш енд Кери" търси "звездите" на малкия и среден бизнес в България

"Звездите на МЕТРО" ще донесат 10 000 лева за социално ангажиран проект в подкрепа на малките общности. Можете да разкажете историята си до 20 юни.

Таен клиент
Тайният клиент на "Регал": Кашкавалът и оризът са двете категории с най-голям спад в средната цена през април
Тайният клиент на "Регал": Кашкавалът и оризът са двете категории с най-голям спад в средната цена през април
Най-много поскъпват млеката, като най-евтините оферти се покачват средно с +28% при прясното мляко и с + 9% при киселото
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Клъстерите са пътят за оцеляване  на националния FMCG бизнес
Клъстерите са пътят за оцеляване на националния FMCG бизнес
Обединението в бизнеса с бързооборотни стоки е безалтернативна стратегия за оцеляване. Това беше основното послание в презентацията на Андрей Дечев, съдружник и управител на "БГ магазин"
Редакционно
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
Първият уебинар в България на тази тема ще е на 25 юни, регистрирайте се безплатно