Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Винарско имение "Драгомир" инвестира в два проекта 6 млн. лева

Автор: Михаил Ванчев 28 юли 2017

Първият от тях - нови лозови насаждения, ще приключи през есента, а за нова изба се чака одобрение на финансирането

Винарско имение "Драгомир" ще приключи в края на октомври 2017 г. първия от двата си инвестиционни проекта, които са на обща стойност 5.9 млн. лв. Собствениците – Наталия Гаджева и Константин Стоев, и партньорът им Валери Мектупчиян (основен акционер в "Спиди"), създават 239 декара нови лозови насаждения и гроздето от тях след няколко години ще бъде суровина за новата им винарска изба. Сегашната винарна край Пловдив е на десет години и капацитетът й е малък за плановете на собствениците, които произвеждат вина в най-високия ценови клас.

"Започнахме първия си проект през ноември 2016 г. с подготовка на земята в комасиран масив, който се опитваме да направим такъв вече почти десет години. През април засадихме лозичките в землището на село Свирково край Симеоновград и сега изграждаме конструкцията на лозята, следва капковото напояване, което ще завършим в края на октомври. За да реализираме проекта си, кандидатствахме и получихме одобрение по мярка "Преструктуриране и конверсия на лозя", каза за "Капитал" управляващият съдружник Наталия Гаджева. В него са вложение около 2 млн. лв.

Пълна гама сортове

Сортовете в новото лозе край село Свирково са мерло, каберне, каберне фран, сира, много малко пти вердо и 50 декара от българския сорт рубин. От тази година винарната стопанисва и още 130 декара лозов масив в землището на село Белащица край Пловдив, взет под аренда за 10 години. "С този рубин и мавруд, които са в Белащица, плюс новия рубин от Свирково вече правим пълното си портфолио от видове и количество грозде, което ни е нужно", каза Наталия Гаджева.

Целият текст е тук.

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София