еMAG: Не приемаме решението на КЗК и ще го обжалваме
За трети път Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) санкционира eMAG, като този път на компанията се налагат 9 глоби. За нас това е решение, което не приемаме, тъй като е неправилно и необосновано, се казва в официалното становище на eMAG, разпространено от Publicis Consultants.
То е по повод решението на КЗК от 26 май 2016 г, да санкционира електронния магазин, веригите книжарници "Хеликон" и "Колибри" с 4.9 млн. лева общо за недобросъвестна търговска практика и заблуждаващи промоционални послания.
"Ще обжалваме решението в българския съд и ще предприемем всички необходими действия да представим казуса пред Европейската комисия. Нашите адвокати считат, че имаме пълното основание да вярваме, че ще постигнем справедливост.
Виждането ни е, че eMAG се санкционира за това, че предлага добри и атрактивни за пазара цени и същевременно качествени услуги, носещи ползи на потребителите – елементи от бизнеса ни, които активно комуникираме. Ще продължим да инвестираме, за да създаваме добавена стойност за потребителите и за българския онлайн пазар, добавят от компанията", се казва още в становището.