Регистрация

Новото приложение "БГ Баркод" дава пълна информация за продукта

Автор: Регал 13 януари 2016 , 4 коментара
Производителите и дистрибуторите в страната могат безплатно да въведат информация за своите продукти в каталога, от който черпи данни апликацията

Българските потребители вече могат да изтеглят на мобилните си iOS и Android устройства ново приложение, наречено "БГ Баркод", чрез което да научат повече за дадена стока само чрез сканиране на баркода върху опаковката, съобщиха от "GS1 България", която е автор на разработката.

След като баркодът бъде сканиран, потребителите получават по-пълна информация за продукта от тази на етикета и по-достоверна от търсената онлайн. Данните се съхраняват трайно в продуктов каталог, създаден от "GS1 България", директно качени от първоизточника - производител или дистрибутор.

Производителите и дистрибуторите в страната могат безплатно да въведат в каталога информация за своите продукти, ако са членове на организацията, която може да ги подпомогне допълнително като заснеме артикулите им, казват от неправителствената организация, която е структура към БТПП.

Освен да регистрират своите продукти "GS1 България" дава възможност на българските компании да генерират легитимни баркодове по стандартите GS1, да получават уникални за целия свят идентификационни номера (GTIN) за маркиране на стоки с баркод, да създават и отпечатват стандартни GS1 логистични етикети, да се възползват от редица модерни преимущества като по-добро позициониране на съответните продукти в онлайн търсачките и обмен на данните директно с онлайн търговци и магазини, посочват от организацията.

GS1, чието поделение е "GS1 България", е водеща международна неправителствена организация, чиято дейност е свързана с разработването и внедряването на глобални стандарти и решения за повишаване на ефективността и прозрачността по веригите за търсене и предлагане в различни отрасли по света.

В организацията членуват 112 национални асоциации от 113 държави. В основата на GS1 е системата за автоматична идентификация, която се базира на определянето и използването на глобални идентификационни номера и маркиране на продуктите с баркод с цел автоматично прочитане и обработка на данните за тях. Организацията внедрява също стандарти за обмен на електронни бизнес съобщения, за синхронизация на данни, за идентификация с използване на радиочестотната технология.

Мобилната апликация е безплатна.

Можете да я изтеглите от тук:
за Android
за iOS

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души