Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Английската марка Next продаде бизнеса си в България

Франчайзингът преминава от Sas Group Holding към Unicorn Retail Group
Автор: Регал 29 ноември 2013 , 3 коментара

Арменските собственици на правата на марката Next за България продадоха бизнеса си на Unicorn Retail Group, която е най-голямата модна група в България, съобщиха от консултантската компания за бизнес имоти Arva Consulting Ltd, която е и консултант по сделката.

"Ланд стар" ООД, дружество на Sas Group Holding, предишните три години представляваше британската марка Next за България по силата на дългосрочен франчайзингов договор. За този период то оперираше един магазин в софийски мол. Купувачът на бизнеса  "Юникорн Ритейл Груп" ЕООД, е създадена в София преди няколко години и сега държи правата на 25 международни и местни модни брандове, сред които M&Co, Mexx, OVS, French Connection, Shana, Clarks и др.

"Юникорн Ритейл Груп" отворя първия магазин с новата концепция на марката Next в България този сезон в търговския център Strand в Бургас. Магазинът на Next е разположен върху 400 кв.м.

Next e създадена през 1982 г. И днес има над 700 собствени и франчайз магазина в повече от 60 страни по света иe една от най-популярните британски марки. През 2012 NEXT e най-голямата модна верига по продажби в Обединеното кралство.

"Консултирането на сделката по продажба бизнеса на NEXT Bulgaria бе изключително предимство и предизвикателство за нас", коментира управителката на Arva Consulting Ltd Елица Стоименова. "Това бе първата продажба на ритейл бизнес, която консултираме. Вярваме, че е само началото, тъй като предстоят много промени и динамика в ритейл сектора в България. Така че ние с радост развиваме услугите си в посока Retail Business Acquisitions в полза на клиенти, търсещи купувач на бизнеса си, инвестиционен партньор, нов ритейл бизнес за придобиване или наложен международен франчайзинг партньор", добави тя.

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София