Регистрация

IT гигантът "Инграм микро" стъпва в България

Автор: standartnews.com 02 май 2012

IT гигант прехвърля част от дейностите си в България. Най-големият технологичен дистрибутор в световната IT индустрия "Инграм микро" отваря офис в България, научи "Стандарт".

Очаква се от влизането на американската компания в България откритите нови работни места да бъдат над 200. "Инграм микро" е избрала да развива дейност в страната ни още през октомври миналата година. Това, че отварянето на офис у нас е обвързано със затваряне на нейни поделения във Франция и Белгия, е причината информацията все още да не е обявена официално. "Инграм микро" вече са наели и оборудвали свой офис, като за целта са използвали услугите на редица родни фирми.

"Инграм микро" е създадена през 1979 г. в Санта Ана, Калифорния, като към днешна дата има офиси в над 25 страни по света. Служители й възлизат на близо 15 хил. души. Компанията заема 75-то място в класацията за най-големи американски корпорации "Форчън 500" със своите приходи от 34,5 млрд. долара за 2010 г. Активите на IT гиганта са на стойност 9 млрд. долара. За сравнение зад "Инграм микро" в класацията "Форчън 500" (подреждане по приходи), са компании като Амазон.ком, Гугъл, Джонсън контролс, Нюз корпорейшън, Американ Експрес, Филип морис интернешънъл и др. Очаква се през този или следващия месец, компанията официално да оповести присъствието си в България.

 

Таен клиент
Средната сметка на тайния клиент на "Регал" е стабилна през юни
Средната сметка на тайния клиент на "Регал" е стабилна през юни
Стойността на пазарната кошница се понижава едва с 0.22 лв. спрямо края на май
Пазари
Миксовете от меса - с растяща популярност при храните за котки и кучета
Миксовете от меса - с растяща популярност при храните за котки и кучета
Домакинствата изразходват все повече средства за храна за домашните си любимци
Търговци
"Пикадили" обяви, че ще привлича клиенти с нов и по-богат асортимент
"Пикадили" обяви, че ще привлича клиенти с нов и по-богат асортимент
След раздялата с "Карфур" българското дружество ще продължи да развива бранда и партньорските си отношения самостоятелно
Редакционно
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
Първият уебинар в България на тази тема ще е на 25 юни, регистрирайте се безплатно