Регистрация

Софтуерни решения за анализ и борба с измами и злоупотреби

Автор: "Регал" 12 ноември 2008 , 6 коментара

Над 60 представители от държавния, финансовия и телекомуникационния сектор участваха семинара "Софтуерни решения за анализ и борба с измами и злоупотреби", който "СМ Консулта", съвместно с британската компания i2 Ltd, организираха в столичния хотел "Шератон" на 11-ти ноември.

Големият интерес към решенията на i2 е предизвикан от разнообразните приложения на продуктитев областта на одита и следствения анализ. Чрез графична визуализация и обработка на данни от разнородни бази и източници, решенията на i2 изключително улесняват проследяването на връзки между обекти и действия, като предоставят подходящи времеви, причинно-следствени и географски анализи.

Андрю Морис, директор на партньорската мрежа на i2, представи продуктовата гама на британската компания и последната 7-ма версия на пакета решения за анализ, реализирани внад 2 000 организации по целия свят. Продуктите на i2 са приложени в секторите на правосъдието, отбраната, разузнавателните служби, митниците, търговските организации и телекомуникациите. Някои от международните организации, използващи продуктите, са Интерпол, Европол и ФБР, а част от българските клиенти саДирекция "Финансово разузнаване" към ДАНС, Агенция митници, МВР, Мобилтел и други специализирани служби. Морис демонстрира реални примери, в които е използван софтуера на i2, като разследването на случаите Ал Кайда в Индонезия, самолетната катастрофа на Конкорд, компютърният вирус "Iloveyou", бомбардировката над Бали и други.

Семинарът завърши с демонстрация на приложение на i2 Analyst’sNotebookв конкретно криминално разследване. Нагледно бяха представени връзки между редица обекти, лица, телефонни обаждания, банкови сметки и транзакции в единна визуална схема, подредена хронологично във времето и позволяваща систематизация и лесна обработка на информацията в разследването.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души