Регистрация

Производството на продукти за лична хигиена и козметика се увеличава с 20.6% в стойност за година

Из класацията "Регал 500"

Автор: Регал 27 януари 2017

Още по темата 2016 - година нагоре
Производството на продукти за лична хигиена и козметика се увеличава с 20.6% в стойност за година

Основни данни за сектора:

• 223.5 млн. лв. оборот за 2015 г.
• Растат всички сегменти в категорията
• Производството и продажбите на продукти за устна хигиена се удвояват

Топ 3 на производителите на козметика за 2015 г.
ПроизводителПродажби
(хил. лв.)
Износ
(хил. лв.)
2015201420152014
1.РУБЕЛЛА БЮТИ АД48 37724 90444 89320 968
2.АРОМА АД26 54825 53013 39013 259
3.ФИКОСОТА ООД16 60616 3065 7505 877

Цялата информация за сектора може да прочетете от класацията "Регал 500+"
РЕГАЛ 500+
Класацията на най-големите производители на бързооборотни стоки в България по стойност на продажби

true
За всеки сектор ще научите:

• Кои са 25-те от най-големи компании
• Стойност на продажбите и изменението им спрямо 2014
• Износ
• Структура на категорията по сегменти
ВИЖТЕ ОЩЕ >КУПЕТЕ >

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души