Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Производството на продукти за лична хигиена и козметика се увеличава с 20.6% в стойност за година

Из класацията "Регал 500"

Автор: Регал 27 януари 2017

Производството на продукти за лична хигиена и козметика се увеличава с 20.6% в стойност за година

Основни данни за сектора:

• 223.5 млн. лв. оборот за 2015 г.
• Растат всички сегменти в категорията
• Производството и продажбите на продукти за устна хигиена се удвояват

Топ 3 на производителите на козметика за 2015 г.
ПроизводителПродажби
(хил. лв.)
Износ
(хил. лв.)
2015201420152014
1.РУБЕЛЛА БЮТИ АД48 37724 90444 89320 968
2.АРОМА АД26 54825 53013 39013 259
3.ФИКОСОТА ООД16 60616 3065 7505 877

Цялата информация за сектора може да прочетете от класацията "Регал 500+"
РЕГАЛ 500+
Класацията на най-големите производители на бързооборотни стоки в България по стойност на продажби

true
За всеки сектор ще научите:

• Кои са 25-те от най-големи компании
• Стойност на продажбите и изменението им спрямо 2014
• Износ
• Структура на категорията по сегменти
ВИЖТЕ ОЩЕ >КУПЕТЕ >

Събития
Износ на нови пазари - курс за произвдители

Износ на нови пазари - курс за произвдители

- Стратегия и операции
- Правна рамка
- Финанси

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София