Регистрация

Данни и анализ: Колбаси

Автор: Регал 08 декември 2016

Основен извод:
Най-бързо се развива малкият сегмент на бирените пръчици, шпекът е стабилен

От анализа ще научите още:
✓ Продажби на месни продукти по типове - малотрайни колбаси, трайни колбаси и мляно месо
✓ Продажба на трайни колбаси по видове - луканка, шпек, суджук, бабец и старец, луканков салам, наденици, бирени пръчици, сушеница
✓ Продажби по канали - супермаркети, големи магазини, средни и малки

Данни: Nielsen
Период на данните: сравнение към 2015-2016 и 2014-2015



Вижте също анализите на сектори:
КАШКАВАЛ >СНАКСОВЕ >ТИШУ >
Към всички данни и анализи >

Абонирайте се за сп. "Регал"

✓ Сп. "Регал"
Aнализи, данни, тенденции от ритейл сектора
✓ Събития
15% отстъпка за събитията на "Регал"

Цена: 40 лв/година
За абонамент: [email protected],
02 46 15 349

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души