Регистрация

Данни и анализ: Кафе

Автор: Регал 05 декември 2016 , 2 коментара

Важността на хорека канала отслабва, а хипер-/ супермаркетите са лидер по обем и стойност

27% от продажбите кафето в стойност се продават в хипер и супер маркетите.

От анализа ще научите още:

✓ Разпределение на продажбите на кафе по търговски канали - в обем и стойност (%)
✓ Разпределение на продажбите на кафе миксове/капучино по търговски канали - в обем и стойност (%)

Данни: Nielsen
Период на данните: към март на 2014 и 2016



Вижте също анализите на сектори:
КАШКАВАЛ >БОНБОНИ >АЛКОХОЛ >
Към всички данни и анализи >

Абонирайте се за сп. "Регал"

✓ Сп. "Регал"
Aнализи, данни, тенденции от ритейл сектора
✓ Събития
15% отстъпка за събитията на "Регал"

Цена: 40 лв/година
За абонамент: [email protected],
02 46 15 349

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души