Регистрация

"Карфур" отвори третия си супермаркет - в Илиянци

Автор: Регал 25 януари 2012
Акцент в магазина са пресните плодове и зеленчуци и бързооборотните стоки. Асортиментът от &quot;нехрани&quot; е ограничен.<br /><br/>

Акцент в магазина са пресните плодове и зеленчуци и бързооборотните стоки. Асортиментът от "нехрани" е ограничен.

Фотограф: "Карфур"

"КМБ България" отвори новия си супермаркет - "Карфур маркет Илиянци". Това е третият магазин на веригата от този формат, отворен за последните седем месеца  в София в съответствие с плана и за разширяване. Освен това "Карфур" има и пет хипермаркета в различни градове на страната.

"Карфур маркет Илиянци" е разположен върху от 2700 кв.м в закрит търговски център на територията на "Стоков базар Илиянци". Обслужва се от 78 служители.

Предлага широк асортимент от стоки с акцент върху свежите продукти – плодове и зеленчуци, и бързооборотните стоки.

Гамата ум нехранителни продукти е ограничена.

Освен традиционните стоки с марка "Карфур", супермаркетът предлага на посетителите и сегмент "Храни от азиатската кухня", който е част от проекта "Продукти от световната кухня" ("Produits du monde"). Той вече е осъществен в хипермаркет "Карфур" в The Mall и в другите два супермаркета на веригата в София.

Таен клиент
Цените се нагорещяват  през май, регистрира тайният клиент на "Регал"
Цените се нагорещяват през май, регистрира тайният клиент на "Регал"
В резултат общата средна сметка за пазара се повишава с близо 3%, до 30.23 лв.
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Клъстерите са пътят за оцеляване  на националния FMCG бизнес
Клъстерите са пътят за оцеляване на националния FMCG бизнес
Обединението в бизнеса с бързооборотни стоки е безалтернативна стратегия за оцеляване. Това беше основното послание в презентацията на Андрей Дечев, съдружник и управител на "БГ магазин"
Редакционно
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
Първият уебинар в България на тази тема ще е на 25 юни, регистрирайте се безплатно