Регистрация

"Кауфланд" отвори втори хипермаркет в Русе

Автор: Росица ВЕЛИКОВА 15 юни 2007 , 10 коментара

"Кауфланд" откри втория си хипермаркет в Русе. В търговския обект са вложени около 10 млн. лв, съобщи Димитър Спасов, управител на компанията за България. Русе е следващият град в страната след София, в който германската верига има втори хипермаркет. Решението за това е взето на базата на голямото търсене на продуктите от хората от града и съседните населени места, в т.ч. от Румъния.

В новия си магазин "Кауфланд" ще предлага същия асортимент бързооборотни стоки, както и в първия хипермаркет около 16 хил. артикула. Вторият магазин има 4 хил. кв.м. търговска площ. В него са наети 200 служители.

Десет месеца след откриването на първия "Кауфланд Русе" заработи и новооткритият хипермаркет от веригата. Това е единадесетият по ред магазин, който отвори веригата в страната. "Позиционираме нашите супермаркети в града, за да са близко до хората и градския транспорт", обясни Спасов. Много румънци пазаруват от магазините на "Кауфланд", поради което и кметът на Гюргево бе поканен на откриването търговския обект. В момента компанията работи върху възможностите в хипермаркетите да се работи и с друга валута освен с български левове, каза още управителят на "Кауфланд" за България.

"Кауфланд" има хипермаркети в почти всички големи градове София, Пловдив, Варна, Хасково, Шумен, Ямбол, Сливен и Враца. През лятото предстои отварянето на още три нови хипермаркета в Перник, Монтана и Плевен.

"Постепенно започваме проекти и в други градове вероятно в София ще започне строителството на трети и четвърти магазин. Хората ни харесват, затова бързаме да удовлетворим потребностите им", каза още Спасов.

Хипермаркетите от веригата по традиция разполагат с огромен избор от хранителни и нехранителни стоки. Той включва висококачествени собствени марки на ниски цени, продукти на наложили се световни марки и множество продукти и стоки от български производители.

 

 


Средната сметка на тайния клиент на "Регал" е стабилна през юни Стойността на пазарната кошница се понижава едва с 0.22 лв. спрямо края на май
Миксовете от меса - с растяща популярност при храните за котки и кучета Домакинствата изразходват все повече средства за храна за домашните си любимци
"Пикадили" обяви, че ще привлича клиенти с нов и по-богат асортимент След раздялата с "Карфур" българското дружество ще продължи да развива бранда и партньорските си отношения самостоятелно
Редакционно
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд Първият уебинар в България на тази тема ще е на 25 юни, регистрирайте се безплатно