Ритейлърът John Lewis се впуска в застраховането
Една от водещите британски компании-оператори на верига магазини за продажба на дребно John Lewis съобщи, че регистрира свое финансово подразделение, което ще се специализира в продажбите на застрахователни продукти.
Компанията, която ще се казва Greenbee, ще използва разнообразни възможности за продажбата на продуктите си – чрез интернет, както и директни промоции в магазините. Полиците ще покриват различни рискове – имуществени, злополука и т.н. Застрахователните услуги ще бъдат предлагани в тясно сътрудничество с местното подразделение на френската Axa, както и Friends Provident. Кампанията ще стартира от 2007 година.
За директор на мениджмънта на Greenbee е назначен Джеймс Фърси. Според него клиентите на John Lewis и Waitrose имат нужда да използват финансов супермаркет и в любимите си магазини.