Регистрация

Ритейлърът John Lewis се впуска в застраховането

09 октомври 2006 , 4 коментара



Една от водещите британски компании-оператори на верига магазини за продажба на дребно John Lewis съобщи, че регистрира свое финансово подразделение, което ще се специализира в продажбите на застрахователни продукти.

Компанията, която ще се казва Greenbee, ще използва разнообразни възможности за продажбата на продуктите си – чрез интернет, както и директни промоции в магазините. Полиците ще покриват различни рискове – имуществени, злополука и т.н. Застрахователните услуги ще бъдат предлагани в тясно сътрудничество с местното подразделение на френската Axa, както и Friends Provident. Кампанията ще стартира от 2007 година.

За директор на мениджмънта на Greenbee е назначен Джеймс Фърси. Според него клиентите на John Lewis и Waitrose имат нужда да използват финансов супермаркет и в любимите си магазини.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души