Бюлетин 503, 23 януари 2017 г.
Производители
В няколко търговски и бизнес центъра се експериментира с продажба на храни на малки производители. Още...
Автомобилният бизнес в Европа расте трета поредна година
Продажбите през 2016 г. са нараснали с 6.8%, в България увеличението е с 12%. Още...
"Оренда груп" инвестира в нова козметична лаборатория и продукти
Биокозметиката Wooden spoon се продава на 20 чужди пазара. Още...
Продажбите на български колбаси са се свили с над 2% до 470 млн. лв.
Производителите им са били с четири по-малко през 2015 г. Още...
Автомобилният пазар продължава да расте
Употребяваните коли обаче имат огромна преднина пред новите. Още...
Търговци
"Билла България" с нова марка за биохрани - Alnatura (обновена)*
9.3% от оборота на веригата е от собствените й брандове. Още...
Свободните търговски площи в страната са намалели към края на 2016 г.
Моловете извън столицата отчитат най-голям спад - от 20 на 16%. Още...
"Техномаркет" на Пеевски загуби дело и за магазин в Русе
eBay въвежда система за автентификация на продаваните стоки
eBay Authenticate цели да повиши доверието на потребителите, като им помогне да различат дали продуктът е точно това, за което плащат. Още...
Стартъп предлага персонализирани подаръци за бебета и малки деца
My 1st Years е онлайн магазин, където може да се открие подарък според повода, пола на детето и цената, която клиентът е готов да плати. Още...