Регистрация

Бюлетин 503, 23 януари 2017 г.



Производители


Фермери в мола


В няколко търговски и бизнес центъра се експериментира с продажба на храни на малки производители. Още...


Автомобилният бизнес в Европа расте трета поредна година


Продажбите през 2016 г. са нараснали с 6.8%, в България увеличението е с 12%. Още...


"Оренда груп" инвестира в нова козметична лаборатория и продукти


Биокозметиката Wooden spoon се продава на 20 чужди пазара. Още...


Продажбите на български колбаси са се свили с над 2% до 470 млн. лв.


Производителите им са били с четири по-малко през 2015 г. Още...


Автомобилният пазар продължава да расте


Употребяваните коли обаче имат огромна преднина пред новите. Още...






Търговци


"Билла България" с нова марка за биохрани - Alnatura (обновена)*


9.3% от оборота на веригата е от собствените й брандове. Още...


Свободните търговски площи в страната са намалели към края на 2016 г.


Моловете извън столицата отчитат най-голям спад - от 20 на 16%. Още...


"Техномаркет" на Пеевски загуби дело и за магазин в Русе


Още...


eBay въвежда система за автентификация на продаваните стоки


eBay Authenticate цели да повиши доверието на потребителите, като им помогне да различат дали продуктът е точно това, за което плащат. Още...


Стартъп предлага персонализирани подаръци за бебета и малки деца


My 1st Years е онлайн магазин, където може да се открие подарък според повода, пола на детето и цената, която клиентът е готов да плати. Още...






Представяне

Бизнес симулация – ново поколение обучение и в България!

Бизнес симулация – ново поколение обучение и в България!

Разберете какво е бизнес симулации, къде може да участвате и как може да я получите на специална цена