Служебни и рекламни линкове

40% от домакинствата са закупили точени кори "Златна Царица" и "Брезово" през последната година

Златно Брезово ЕООД 20 септември 2016, 16:21

За по-малко от година, откакто лансира първия си продукт на пазара – фини точени кори "Златната Царица", производителят "Златно Брезово" ЕООД навлезе трайно в потребителската кошница на българските домакинства. Според национално представителни данни, 40% от потребителите, закупили точени кори, са се доверили на марките "Златната Царица" и "Брезово".

Една кратка история, която показва, че с амбиция, любов и перфектно качество може да се навлезе успешно в пазар, на който от години доминираше една компания.

"Амбицията на "Златната царица" е да бъде силен конкурент на пазара и да развива потреблението на един от най-традиционните български продукти чрез безкомпромисно качество и иновации", каза Антон Анастасов, търговски директор на компанията.

За първи път с марката "Златната царица" на българския потребител бяха предложени точени кори, в които 100% от вложеното брашно е пълнозърнесто. Портфолиото от охладени продукти включва и селски кори на сач, произведени по уникална технология за издърпване и последващо изпичане на чугунен сач. Тази технология в най-голяма степен се доближава до разточването, което помним от нашите баби.

Плановете на компанията са да развива продуктите на експортните пазари. Точени кори "Златната Царица" вече се предлагат на три континента. Компанията е първата в страната, която получи ХАЛАЛ сертификат за точени кори и вече е в преговори за експорт с фирми от ОАЕ. В съседна Румъния "Златно Брезово" има сключени договори с едни от най-големите дистрибутори в страната както за охладени, така и за замразени точени кори.

Най-голямата изненада обаче предстои – за коледната кампания "Златната Царица" е подготвила уникална промоция, с която ще зарадва и награди най-големите късметлии сред своите потребители.ПРОИЗВОДИТЕЛЯТ
"Златно Брезово" ЕООД е млада производствена компания, която стартира дейността си през ноември 2015 г. Амбициозни специалисти с над 20 годишен опит в производството на тестени изделия се включиха в проекта, за да покажат, че в една традиционна за българския пазар категория може да се разработват иновации и да бъдат задоволявани високите изисквания на потребителите в България и чужбина.

Производственото предприятие се намира на територията на Ямбол и разполага с шест високотехнологични линии за производство. Общият капацитет е 30 тона точени кори на ден.

"Златно Брезово" ЕООД има дългосрочна цел да стимулира развитието на целия пазар на точени кори, който се оценява на около 20 милиона лева годишно, като постоянно предлага иновативни продукти в различни удобни опаковки.

Характерно за пазара в България е, че потребителите се доверяват само на свежи охладени кори, за разлика от съседните пазари в Румъния и Гърция, където точените кори са продукт присъстващ постоянно в потребителската кошница, но основното потребление е на замразени кори.

Повече информация за компанията и продуктите може да намерите на: www.goldenqueen.bg

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK