Всички публикации
Топ 20 на най-растящите компании в сектор Фармация и козметика: Спринтът на аптеките
През 2022 г. здравните заведения бележат ръстове в продажбите, които се дължат и на възстановения след пандемията пазар, и на отварянето на нови обекти.
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно
Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души
Carrefour отново е в София. Отвори първите два супермаркета
Френската верига се завърна в страната след почти десетилетие отсъствие през варненския търговец "Паркмарт"
"Мебели Драги" и планът за инвестиции в производството в Шумен
Компанията спечели Голямата награда за "Мебел на годината" с офис бюро с различни функции
AstraZeneca купува биотехнологичната компания Fusion за 2.4 млрд. долара
Придобиването дава на фармацевтичната група актив в среден стадий на развитие, за да конкурира Novartis в нова форма на лечение на рака
"Кауфланд" ще отвори два нови хипермаркета в София през 2024 г.
Германската верига, която е от 18 години на българския пазар, вече има 66 обекта и е инвестирала 1.8 млрд. лв. в дълготрайни материални активи
Трети опит за вендинг аптеки на село
Здравното министерство публикува за обсъждане проект за промени в лекарствения закон в пореден опит да се въведат машините за лекарства, но фармацевтите отново критикуват
Касите на самообслужване – хит при веригите тук, разколебаване на Запад
Хранителните супермаркети в България харесват системата за самотаксуване. В САЩ и в Европа - вече не толкова.
Интервю | Сливането на ОМК и "Тирбул" ще приключи на 1 юли
Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"
Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"
Temu – китайският онлайн търговец, който надмина конкурента си Shein в САЩ
Устойчив ли е обаче главоломният успех на компанията
През 2023 г. в "Кауфланд България" са продадени 64 млн. бройки хляб и хлебни изделия
85% от тях са от български доставчици, като най-търсен е хляб "Добруджа"
Онлайн търговецът eBag инвестира 5 млн. евро в автоматизация на склада
Целта е до пет години компанията да приема поръчки в цялата страна. За миналата година е-доставчикът на храни има оборот от 80 млн. лв.
Нов супермаркет от типа "Направи си сам" ще отвори през май в София
Това ще е втори магазин под бранда "Профистор" (Profistore), първият вече работи в Ритейл парк "Елин Пелин"
Големите вериги: Нови планове за експанзия
Мениджърите на 7 търговски компании за очакванията и инвестициите през 2024 г.