Регистрация

Заради Covid-19 плащанията с карти нарастват за сметка на наложения платеж

Автор: Мара Георгиева 04 септември 2020

Коронавирусът промени и нагласите към пазаруване онлайн, отчитат от платформата за електронна търговия CloudCart

Фотограф: Надежда Чипева

В брой при доставката е предпочитаният и доминиращ начин на плащане, избран от повечето български клиенти през последното десетилетие, с пазарен дял от около 85% до края на 2019 г. А пазарният дял на плащанията с карти се движи малко под 5%.

"След Covid-19 ние, като агрегатор на поръчки наблюдаваме тенденция към използването на алтернативни методи на плащане в България. Сега наложеният платеж спада в някои случаи дори под психологическия праг от 50%, което е нечувано. Основен победител при тази смяна, са плащанията с карти", съобщи на пресконференция Евгени Йорданов, партньор в българската платформа за електронна търговия CloudCart.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души